درب پارکینگ اتوماتیک سکشنال

Wiki Article

 درب شیشه ای برقی به دلیل سهولت در رفت و آمد اماکن زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. درب شیشه ای برقی ، به عنوان وسیله ای است که قسمت داخلی و بیرونی یک ساختمان را به هم ربط می دهد، همواره مورد توجه افراد بوده و در طول زمان تغییر و تحولات فراوانی داشته است.

نوع دیگری از درب های اتوماتیک درب های سوئینگ یا به زبان ساده تر لولایی می باشند. این درب ها مانند درب های لولایی معمولی بصورت لولایی باز و بست می شوند.

درب کشویی: در ورودی اغلب مراکز خرید از درب های کشویی استفاده میشوند که به صورت یک یا دو لت بوده و باز و بسته شدن آنها در بسیاری از مواقع به صورت اتوماتیک انجام میشود

این شیشه ها میتواند در رنگ ها و ضخامت های مختلف موجود است که میتوان برای زیبایی و یا حفظ حریم خصوصی از طرح های سندبلاست مات, راه مات, لوگو و… استفاده کرد.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

کنترل باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه‌ای به‌وسیله ریموت

افزایش سرعت به این صورت باعث می‌شود که دیگر شاهد تکان‌های آسانسور به هنگام حرکت کردن نباشیم. کاهش نیروی مصرفی برق، اصطکاک کمتر قطعات آسانسور و افزایش عمر مفید قطعات و موتور آسانسور از جمله مزایای استفاده از این تابلو فرمان است. 

درب‌های کشویی به صورت تک لنگه یا چند لنگه طراحی می‌شوند. همچنین در مدل تلسکوپی نیز وجود دارند. شیشه‌های به کار رفته در درب‌های کشویی از نوع دو جداره هستند.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

شیشه درب اتوماتیک شیشه ای: جنس شیشه های به کار رفته در این نوع درب ها شیشه سکوریت ۱۰ میل است و میتوان علت باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای انواع شیشه های رفلکس (نور را بازتاب نمی کنند)، رنگی، لمینیت (عایق صدا) هستند و یا شیشه ساده را انتخاب کرد.

مهمترین عامل در انتخاب اپراتور مناسب، ابعاد درب و میزان تردد از آن می باشد.

۲- درب اتوماتیک قوسی

این فریم های درب اتوماتیک با ورق آنودایز یا استیل براق روکش میشوند.

استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک به عنوان عایق گرما و سرما عمل می کند و مانع از هدر رفتن انرژی می شود.

Report this wiki page